[slikom] Ista greška pri instalaciji dva različita programa

  • From: Saša Grbić <gsasa@xxxxxxxx>
  • To: "Grupa Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 25 Mar 2006 23:03:47 +0100

Pozdrav svima. Veèeras sam dobio OmniPage 15 pro. Poku¹ah da ga instaliram i
kada je instalacija do¹la do 99% dobio sam sljedeæe obavje¹tenje:
Error 1935.An error occurred during the installation of
assembly
'Microsoft.MSXML2,publicKeyToken="6bd6b9abf34537
8f",version="4.1.0.0",type="win32",processorArchitec
ture="x86"'. Please refer to Help and Support for mo...

Ovo isto sam dobio kada sam prije par dana na svom raèunaru sestri poku¹ao
instalirati Corel Draw X3. Nisam se toliko uzbuðivao, jer mi taj program uop¹te
nije znaèajan. No, htio bih ovaj software instalirati i probati pa bih zato ovo
volio rije¹iti.