[slikom] Re: Iskljucivanje misa na Tosibinom laptopu

  • From: "Natasa Gmitrovic" <gmitronat@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 9 Jan 2011 19:33:22 +0100

Hvala puno, pokusacu.
  ----- Original Message -----
  From: Sasa Bozic
  To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Sunday, January 09, 2011 7:24 PM
  Subject: [slikom] Re: Iskljucivanje misa na Tosibinom laptopu

  Ovako s obzirom da posjedujem takodjer toshibu satelite mora biti instaliran
driver za tuch pad i onda u control panelu u opcijama za misa treba pronaci
karticu device i tamo ga iskljuciti, daklen ja sam ga tako iskljucio i kad je
bio instaliran windows xp a takodjer i sada pod windowsima 7.
  pozdrav