[slikom] Re: Internet Explorer i download

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Apr 2011 14:11:58 +0200

    Zdravo Dalibore,

    Pogrešno si zaključio. Internet Explorer 8.0 ima klasični "Save as..."
dijalog koji se pojavljuje prilikom startovanja download linka. Međutim, samo u
nekom slučaju "Internet Explorer" blokira download i tada se pojavi
"Information Bar" te tada, samo tada treba slijediti ovo uputstvo i to da bi se
opet došlo do "Save as..." dijaloga.

    Pozdrav!

From: Dalibor Savić
  Subject: [slikom] Re: Internet Explorer i download

  Ja tih problema nisam imao jel koristim Id menadžer, i kad trebam nešto da
preuzmem on se pojavi, čak nisam ni znao da u osmici više nema onaj dijaloški
prozor za download.