[slikom] Indeksiranje fajlova i foldera u sedmici.

  • From: Dalibor Savić <savadm@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 26 Apr 2011 01:23:37 +0200

Dakle neznam dali je ova poruka prošla na listi koju sam juče ili prehjuče
poslao, evo da ponovim. Prilikom pretraživanja foldera i fajlova u računaru po
nekom slovu umesto da mi stane na prvi fajl ili folder sa tim slovom on mi
bukvalno pretražuje sve moguće fajlove sa tim slovom, dakle uključi mi
pretraživač. Dali neko zna kako da isključim taj srč da bude normalno kao što
je to kod ostalih slučaj ako nisam bio jasan pišite. Znam da sam to nekako
uključio ali gde i kako neznam.