[slikom] Imena tastatura na Nemackom.

  • From: "Dragan Miljojcic" <gagabim@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 27 Jun 2005 16:37:35 +0200

Pozdrav svim prijateljima sa liste!

U zelji da nasem prijatelju Zvonku, ucinim Fis pristupacnim, naisao sam na
jedan mali problem. Naime, posto on ima instaliranu Nemacku verziju Windows-a,
u kojoj su imena tastaturnih rasporeda drugacije data u skladu sa ovim jezikom,
potrebna su mi tacna imena kako se ona javljaju u Controlpanel-u. Izuzetno je
vazno da svako slovo bude dato onako kako je navedeno, jer je funkcija koju Fis
koristi za prepoznavanje osetljiva na velika i mala slova.
Potrebna su nam imena za:
Hrvatsku, Slovenacku, Srpsku latinicnu, Srpsku cirilicnu, Makedonsku, i Nemacku.
Molim vas da neko ko ima Windows na Nemackom, posalje ova imena na moju
privatnu adresu. Obavezno navesti da li je XP, ili koja druga verzija
Windows-a, jer se ova imena i tu razlikuju.

Zahvaljujem svima koji mi pomognu.
Srdacan pozdrav,
Dragan.