[slikom] Imap i pravila za poruke

  • From: "Mila Kuran" <kuranovicka@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Mar 2011 22:26:56 +0100

Pozdrav.
juce je na knjigoteci bilo reci o spamovima i o nacinima da se oni izbegnu.
Posto to nije tema za knjigoteku, nastavila bih ovde.
Sinoc sam probala imap, pronasla podesavanja za klijenta, podesila nalog,
otisla na server da napravim filtere, napravila filtere, ali...
e, ali... Poruke su i dalje ostale u inboxu, pa me zanima da li postoji nacin
da te poruke prilikom pristizanja u outluk odu u svoju fasciklu, a ne u
prijemno postansko sanduce?
Ni ja o imapu ne znam skoro nista, pa bih ipak onima koji znaju manje od mene,
ako je to uopste moguce, prosto rekla da imap pristup omogucava direktnu
sinhronizaciju poruka sa servera u outluk, sto znaci da nam sa outlukom
pristignu sve fascikle sa servera, onako kako su tamo rasporedjene.
Ne mogu da kazem da mi se ne svidjaju prednosti koje sam primetila.
Pored toga sto ne moramo uvek iznova da podesavamo pravila za poruke, na veoma
lak nacin recimo mozemo doci do nekog starog atachmanta.
E, sad, oni koji ne vole takozvano filozofiranje ce reci da im je tesko ovo ili
ono sa nekim novim nacinom rada na racunaru, ali mislim da nista nije neresivo.

Pozdrav.