[slikom] Re: Ima li neko knjigu

  • From: "natalija mijic" <natali-igor@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 24 Dec 2006 21:20:46 +0100

Zdravo Milorade! TA knjiga je kod nas snimljena na kasetama, ali ne radim sa
strankama i nemam uvid u to da li je neki primerak  na raspolaganju, ili su
svi na čitanju. Ako ste član naše Biblioteke i ako niste digli ruke od audio
kaseta, možete pokušati da je dobijete. Možete me kontaktirati na privatni
E-mail da ne opterećujemo ostale. E-mail Biblioteke već godinu dana nije u
funkciji,    tako da  sva elektronska pošta za Biblioteku  ide preko mog
privatnog E-maila.

Srdačan pozdrav

       Natalija