[slikom] Re: Idalje problemi sa laptopom

  • From: "Jelena" <jelena@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 17 Jun 2007 13:15:27 +0200

Zdravo Bojane !
nadam se da ce se naci neko kompetentniji od mene da ti odgovori na pitanja.
Moji su odgovori prilicno laicki i bazirani u su samo na iskustvu .
1. Za zvucnu nemam ideju ali bas me zanima sta ce moj uraditi kad ja pokusam
sta i ti sa kablovima.
2. Baterija..Hmm, i moja se prvu put punila toliko pa se praznila i punila
opet preko noci i tako triputa . E, sada zavisi sta si radoradio na racunaru
. zvuk naravno vise vuce nego kada se samo radi sa misem ipak . Kod mene se
monitor da iskljuciti sto pomaz dodatno pomaze. Ako je u pitanju samo recimo
citanje ili pisanje meni baterija traje oko dva i po sata . zvanicno je tri
sata. Ipak napominjem da je moj racunar star dve i po godine i da su sada
cesto baterije duzeg trajanje o od toga i sa jednom baterijom a negde
postoji mogucnost da se doda jos jedna baterija.  nebi trebalo da se duzina
trajanja baterije produzva kada se formira . Mozda bi bilo majbolje za
pocetak pitati ili procitati u uputstvu koliko pise da bi baterija trebalo
da traje. naravno zaboravih da koriscenje CD-a dok je na baterije brze trosi
bateriju nego kad recimo samo sinteza cita knjigu .
Sta si ono jos pitao ? e, da kod mene se sasvim komotno moze raditi dok on
lepo puni bateriju u pozadini .
Ako zelis da vidis koliko ti je baterija napunjena ili koliko si potosio :
shift + insert + B
Pogledaj malo da li imas negde neki program za podesavanje laptopa ili u
Power option , Kod mene se mogu menjati neke sheme vezane za bateriju .
REcimo da slika na monitoru bude manje svetla i sl sto stedi bateriju . Ima
i vec ponudjenih sheme .
E, da pitao si i za ono sto ti racunar poblesavi kad dojadi da te ceka.
Pogledaj i to u

Control Panelu u Power options .
D ti sistem ne ide u Stand By ,
Mozda je to po sredi
Ali ako se sistem restartuje to bas i ne zbuci dobro .
Pozdrav i nadam se da sam bar nesto korisno rekla.
Jelena