[slikom] I dalje aktuelno

  • From: Misa Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 24 Aug 2007 22:01:47 +0200

Pozdrav! Pre svega hvala Gordanu na pokazanoj dobroj volji da pokusa da reci za
mene prilicno bitan problem, ali njegov predlog, kompjuter nije usvojio.
   Zato, ako nekome padne na pamet, jos nesto sto bi nateralo racunar da mi
omoguci, da cujem kucanje, prilikom kucanja onog sa kim sam u vezi u live
mesingeru bio bih mu zahvalan.
   Izvinjavam se sto sam u zurbi napisao ovako nepismenu poruku.