[slikom] Hvala svima

  • From: "Milica Ilic" <milicaili@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 26 Jun 2007 22:22:53 +0200

Hvala svima i na sjajnim knjigama. Koliko je divno sto mozemo pratiti ovu
tehniku, evo ja slusam radio Medjugorje, i uzivam. Zanima me da li neko moze da
me poveze sa Darkom Svicem? To pitam posto vidim da na listi ima i ljudi iz
Hrvatske. Naime Darko Svic je Teolog covek bez ostataka vida, i uredjuje
casopis zvucni Sv Luciju. Znam samo da zivi u Puli. Taj covek ima zaista sjajan
asortiman duhovnih knjiga. Sjajne su ove liste, i sjajno je sto se ovako
povezujemo. Jos jedanput cestitam Gradimiru. Uzivajmo u vremenu koje je pred
nama. Dolazi zahladjenje. Pozdravlja vas Milica ILic