[slikom] Re: Grabber

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 Jun 2005 09:21:12 +0200

          Zdravo Davide!

I u ovom programu se prvo kreira projekt kojim se odredi sta ce da radi. Portal
SliKom nema takvu zabranu, moguce je preuzimati kompletan sajt. U pregledu
pristupa portalu slikom imam i podatak koliko je onih koji su pristupili
preuzimalo "Grabber" programima.
     Vise detalja kao i download ovog programa mozes vidjeti na:
http://www.httrack.com/

Pozdrav, Gradimir

Zdravo Gradi!

Nisam ovo isprobao sto ti spominjes, ja za tu svrhu koristim program

TELEPORT PRO

koji posve zadovoljavajuce radi sa Jaws-om. Vezano uz njega treba svakako
spomenuti da prilikom spustanja neke zeljene web strane moras mu odrediti dubinu
dokle ce je on skidat, no isto tako uocio sam da ima web lokacija koje
prepoznaju takvu namjeru i nedozvoljavaju skidanje ovim putem svojih sadrzaja na
neciji hard.

Ali bez obzira na receno, bi li mogao pustiti na listu adresu odakle se moze
skinuti ovaj program koga si ti poceo koristiti ili jos jednostavnije, da za
njega stavis link za download na Slikomov Portal???

Pozdrav iz Opatije,

David