[slikom] Re: Fw: Skidanje sa Jdownloader-om bez kucanja kodova [elitesecurity.windows.windows-aplikacije]

  • From: "Iksi hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 29 Apr 2011 18:33:47 +0200

Pozdrav, j-downloader je najbolji program za ovu namenu bar za videce e sad ja
ovo nisam skinuo da probam ali zvuci obecavajuce bar po diskusijama na es i
drugim forumima...
Ono sto je ogromna prednost ovog programa je da se mogu praviti skripte za
menjane ip adresa routera i nakon toga uzivanjcija... Dakle izbegne se cekanje
      Od: Mila Kuran
      Za: slikom@xxxxxxxxxxxxx
      Poslato: 9. april 2011 12:24
      Tema: [slikom] Re: Fw: Skidanje sa Jdownloader-om bez kucanja kodova
[elitesecurity.windows.windows-aplikacije]

      savicu, nisam neka gotovanka koja ne moze da resi kod itd, ali ovo ne
moze bre da se skine.
      Browseri sprecavaju otvaranje stranice, pa, ako si skinuo, mogao bih da
nam postavis negde.
        Od: milenkomudri
        Za: savadm@xxxxxxxxx
        Poslato: 9. april 2011 09:35
        Tema: Skidanje sa Jdownloader-om bez kucanja kodova
[elitesecurity.windows.windows-aplikacije]

        Ne znam gde da postavim ovo, molim da moderator premesti gde treba.

        Anti-recaptcha 1.0.0 za JDownloader
        JDownloader nije potrebno predstavljati, međutim ono što mislim da
treba naglasiti jest
        da svi mi više ili manje skidamo sa različitih file hostera kao FREE
useri, što nas košta unošenja
        reCAPTCHA kodova kod većine hostera.
        Samo unošenje reCAPTCHA kodova nije problem, ali kako ostaviti da se
nešto downloada (pogotovo noću),
        i ne viriti na komp svakih npr. 15-20 min pogledati da li se pojavio
novi reCAPTCHA?
        Obzirom na broj file hostera a i kroničan nedostatak financija, ja
naprosto nisam voljan (u mogućnosti)
        plaćati za premium accounte, a vjerujem da pri tome nisam iznimka.

        Ali, nakon par dana istraživanja napokon sam pronašao zadovoljavajući
(besplatan!) način (vuk sit i ovce na broju)
        kako doskočiti reCAPTCHA kodovima i lijepo bez virkanja na komp pustiti
fajlove da se skidaju
        automatski bez obzira s kojeg free file hostera se skidaju (DA
uključujući i one sa reCAPTCHA kodovima!).
        Zatim sam to malo modificirao i dotjerao u ERROR stilu te pojednostavio
instalaciju instaler paketom.
        Znači klasika instalirate u"JDownloader"folder kao na slici 2
restartirate JDownloader i uživate dok nepromjene CAPTCHA.

        [img]http://r-pics.net/images/76945422542252511429.jpg[/img]
        [img]http://r-pics.net/images/86872096738813287112.jpg[/img]

        Sigurno funkcionise kod hotfile, fileserve i filesonic, licno sam
proverio.

        [code]http://www.MegaShare.com/3174284[/code]

        --
        http://www.elitesecurity.org/p2849359

        Prijave/odjave: http://www.elitesecurity.org/liste

        Deaktivirajte rich-text formatiranje u svom mail klijentu ili webmailu
kada odgovarate na poruku. Ne menjajte sledece dve linije ukoliko odgovarate
putem emaila!
        esauth:427062:9eab9d9afe1273aa14dddc5b3f400103
        Odgovor pisite *iskljucivo* ispod ove linije:

database 6027 (20110408) __________

  http://www.eset.com