[slikom] Re: Fw: Freedom Scientific News

  • From: Rajko Knezevic <knezevic.rajko77@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 24 Dec 2013 10:16:18 +0100

mozes besplatno preuzeti  bez problema. samo zato sto imas orginal
jaws. znači ko ima orginalan jaws moze preuzeti I raditi sa njimm
kopirao sam I preveo I poslao na Skype a sada ti saljem I ovdje
 jaws ti danas saljem onajsto sam obećao
Фреедом Сциентифиц Вести
ЈАВС 15 Бесплатно ажурирање Објављен
17. децембра ,бесплатно ажурирање за ЈАВС ® 15 је пуштен . Овај
бесплатни упдате укључује побољшања и побољшања за многе функције ,
укључујући ЈАВС користећи ЈАВС са Адобе ® Реадер ® и Мицрософт ®
производи , укључујући и Екцел ® , Интернет Екплорер ® , Оутлоок ® ,
Ворд ® , ® Оффице и Висуал Студио ® . Остала побољшања побољшати
перформансе са Скипе ™ и Мозилла Фирефок ® ® ® и Тхундербирд .
ЈАВС 15 је објављен у октобру , 2013 , укључујући подршку за осетљиве
на додир са Виндовс , плус подршку за Виндовс 8.1 ;нови ФСРеадер 3 ,
сада са ХТМЛ подршком за читање књига ДАИСИ ; нове поставке за
контролу како се активирају веб страница везе ; ажурирани Скипе
подршка ; многи проширења за коришћење Брајевог ; подршка за треће
стране Брајевим дисплејима и подршка за Воцализер ™ експресивног
говора синтисајзера са Нуанце Цоммуницатионс ® .
Можете преузети најновију верзију ЈАВС на чељустима преузимање страници .
Нови бесплатни и плаћени Вебинари из Одељења за обуку
Одељење за обуку је задовољство да објави и слободан и плаћен Уебинарс
за први део 2014 . Ми смо увек у развоју нових Уебинарс , па вас
молимо да посетите наше бесплатне Уебинарс и платио Вебинари странице
за највише уп-то- дате информације .
Бесплатно Вебинари • Уебинар Обука Соба Оријентација , 8. јануар
• ЈАВС и Магиц ® Читање команде и курсори користе вилица, 15. јануара
• Фацебоок и Вилице : Савети и трикови за боље искуство , 22. јануар
• ЛинкедИн са Јавс: Савети и трикови за боље искуство , 5. фебруара
• Сурф с Уп ! Сурфовање Интернетом са ЈАВС и магије , Лекције Један
кроз шест , 12. фебруар , 19. , 26. , март 5 , 12 , 26
• Вебинар Обука Соба Оријентација , 2. април
• Иахоо Групе са ЈАВС и магије , 9. априла
• Филе Екплорер у Виндовс 8 , 16. април
• ПДФ документ Читање и стратегије са ЈАВС и магије , 23. априла и 30.
Плаћени Вебинари • Јавс Обука за наставнике и на тренере , Лекције
Један кроз дванаест, фебруар 4 - 13. март - $ 49
• Реч 2013 са ЈАВС , април 3, 8, и 10 - $ 29
• Оутлоок 2013 са ЈАВС , мај 8, 13, и 15 - $ 29
• Екцел 2013 са ЈАВС , 12. јуна , 17. , и 19. - $ 29
• ПоверПоинт 2013 са ЈАВС , 10. јула , 15. , и 17. - $ 29
Имајте на уму да архива снимци су доступни за бесплатно и како платио
Вебинари . Посетите бесплатан вебинар архивску страницу и плаћен
вебинар архивску страницу за детаље .
Савети из Одељења за обуку - отварање и чување датотека у Оффице 2013
Када притиснете ЦТРЛ + О да бисте отворили датотеку или ЦТРЛ + С да
бисте сачували датотеку у програму Мицрософт ® Оффице 2013 ,
појављујеБацкстаге . Избори тамо вам омогућити да сачувате датотеке на
облаку користећи СкиДриве , на локалном рачунару и другим местима .
Међутим , ако желите да отворите или сачувате датотеке на локалном
рачунару , имате неколико пута да притиснете тастер ТАБ да дођете до
Бровсе фолдер да пронађу познате Филе Опен или Филе Саве Ас дијалог .
Да заобиђе Бацкстаге и иду директно на овим дијалозима , користите
следеће Мицрософт Оффице притисака на тастере :
• Отворено : ЦТРЛ + Ф12
• Саве ас : Ф12
НАПОМЕНА : Ови притискање тастера такође постоје у претходним
верзијама система Мицрософт Оффице , али они су посебно корисни у
Канцеларији 2013 .
Новембар ФСЦаст Феатурес Јонатхан Мосен , Глен Гордон и Ериц Дамери
Разматрајући историја слободе научног и ЈАВС
Новембар је ФСЦаст представља разговор са Џонатана Мосен , Глен Гордон
, Технички директор, и Ериц Дамери , потпредседник софтвера за
управљање производа . Три дугогодишњи допринос на пољу слепило
дискутују њихову историју и историју Фреедом Сциентифиц и ЈАВС .
Децембар ФСЦаст Феатурес Бриан Царвер , техничка подршка Манагер
У децембру ФСЦаст , говоримо са Брајан Карвер , директор за техничку
подршку Фреедом Сциентифиц . Ми разговарају о стварима Техничка
подршка може да помогне са , и како да искористите ваше интеракције са
Техничка подршка .
ФСЦаст јередовна карактеристика коју Фреедом Сциентифиц , позивамо вас
да се претплатите данас . Увек можете слушати подцаст претходним на
нашем сајту архивске где можете преузети претходне епизоде ​​у МП3
формату .
Мисија Фреедом Сциентифиц -а
За развој, производњу , тржиште и технологија на бази производа које
обезбеђују једнак приступ информацијама и рачунарства за оне са
оштећењима вида или тешкоћама у учењу .
ЈАВС Хоме Слепило Производи слабовиде производи Пронађите продавца
11800 31. Суд Север , Санкт Петерсбург, ФЛ 33716-1805 , Тел :
800-444-4443 , ввв.фреедомсциентифиц.цом
© 2013 Фреедом Сциентифиц , Инц Сва права задржана .
Фреедом Сциентифиц придржава веома строге политике приватности . Ми
никада неће продати , удео или изнајмити своју е-маил адресу
или друге информације . Посетите нас на мрежи да бисте сазнали више о
томе како користимо ваше информације .

Напред -маил

Ова е-маил је послат од стране билидраго9@гмаил.цом
фреедомсциентифицневс@фреедомсциентифиц.цом |
Ажурирање Профил / маил адрес | Инстант уклањање са СафеУнсубсцрибе ™
| Политика приватности .

Фреедом Сциентифиц | 11800 31. Суд Север | Санкт Петерсбург | Флорида