[slikom] Re: Finalna skripta na hrvatskom za skype 6.22

  • From: "Drago Bilic" <bilidrago9@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 13 Nov 2014 16:20:56 +0100

idem ja pojasniti jer sam isproba  skriptu i skajp  prvo skajp treba biti
verzija  6.22.81.105  to je uvjet ta ce ta skripta  dobro raditi  i sa  ali
i bez skajp talkinga  slijedite upute koje su napisane  i sve ce raditi  kao
svicarski sat.
adijo,Drago
----- Original Message -----  - prilikom instalacije procitajte i zapamtite
upute sto su napisane i postupite  ili slijedit