[slikom] Facebook kontakti na skajpu pitanje

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 4 Nov 2013 21:18:34 +0100

Konaèno sam slo¾io skajp 6.9 s hrvatskom skriptom! Zanimaju me 2 pitanja: jedno
od njih glasi: kada na skajpu pronaðem neki facebook kontakt kome pi¹em poruku
i ako on ode s mre¾e poruku vi¹e ne mogu nastaviti pisati, a niti mu je mogu
poslati! Postoji li ikakva procedura da to podesim da ako osoba ode s
facebook-a da poruku napi¹em do kraja i da mu je po¹aljem? Upravo sam pisao
jednoj osobi poruku i vidio sam da je oti¹la van mre¾e i poruku nisam mogao
dokrajèiti do kraja i poslati je!
Drugo pitanje glasi: ako ¾elim vidjeti juèera¹nje poruke, poruke prije sedam
dana, mjesec ili godinu dana pronaðem do polje gdje javs ka¾e poruke prije
mjesec dana i na to stisnem enter i iako sam stisnuo enter stare poruke ne mogu
èitati. Kako to podesiti da ih mogu èitati?
Boris Bjedov