[slikom] Epl tablet i laptop računari

  • From: <musicmaestro@xxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Aug 2014 10:39:06 +0200

Po¹tovanim poznavaocima ovih raèunara bih postvio pitanje, kako je re¹ena
pristupaènost ovih raèunara za nas kod modela raèunara koje sam naveo ove
kompanije.
   U rukama sam imao tablet raèunar, i u njemu veæ postoji fabrièki ugradjen
govorni program, sasvim pristojnog kvaliteta.
   Obzirom da mi je to prvo susretanje sa njim, nisam bio previ¹e odu¹evljen,
obzirom da je reè o proizvodu sa ekranom na dodir, ali su komande veoma
razmaknute, i u tom smislu, mnogo pristupaènije, nego kada je reè o mobilnim
telefonima sa ekranima na dodir.
   Od vlasnika njegovog reèeno mi je da se taj problem elegantno prebrodjava
dodatno fizièkom tastaturom, i u tom bi sluèaju ovaj table zaista bio nama
sasvim pristupaèan.
   Reè je o tabletu I ped èetiri.
   Reèeno mi je da opstoji i i model I ped pet.
   Ovaj ima cenu od za mene jo¹ uvek pristojnih tri stotine pedeset evra, ali u
Engleskoj gde je kupljen.
    O laptop raèunarima ove kompanije ne znam ni¹ta.
   Na svakoj kvalitetnoj informaciji, na ovu temu uèesnicima sam ovom prilikom
zahvalan.
---
U ovoj e-po¹ti nema virusa i zlonamjernih programa jer je aktivna avast!
antivirusna za¹tita.

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom