[slikom] Re: E-mule

  • From: "Dalibor Savic" <savadm@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 13 Dec 2007 14:50:38 +0100

Rešio ti ne zavisi od utorrenta ili nekog drugog klijenta već zavisi od toga
koliko držiš sed što duže držiš sed to bolje. Na nekim trakerima nemora niko
ništa daskida od tebe samim držanjem seda ti se povećabva bonus. Sed držiš
onoliko dugo koliko ti treba da povratiš te megabajte koje si skinuo ako si
skinuo npr 100 megabajta toldve trećine bi trebalo od toga da dozvoliš da
neko skine ja po dva tri meseca držim sed a ponekad i više, pogotovu sad
kada sam kupio hard od 300 gb tako da mi nije problem da stoji u utorrentu
više stvari za dsed.