[slikom] Re: Eml datoteke

  • From: Mihael Đurašin <mihael.djurasin@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 13 Feb 2015 10:59:33 +0100

Eml datoteku otvaraš s e-mail klijentom, odnosno, kad pritisnem enter
otvori mi je u mom slučaju Mozila thunderbird, što bi značilo da ti je
prijateljica poslala spremljenu kopiju e-mail poruke.
Vjerovatno će ti netko to kvalitetnije objasniti, no ovo ti je za prvu
informaciju, znači po tome bi je trebao otvoriti tvoj mail klijent.
Ne sjećam se više na XP dali mi je otvarao outlook expres ovakve
datoteke, hoću reći ne znam dali se isto ponaša na pop 3 protokolu kao i
na imappu, ili treba nešto kod tebe posebno podesiti.