[slikom] Re: Drafs

  • From: "Lorijan Popi" <lorijanp@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 8 Aug 2007 10:00:00 +0200

Zdravo svima!
Izvinjavam se Milanu. Obavestio bih da postoji jos jedan nacin za
prebacivanje poruka u
draft koji je za jedan korak duzi, pa kome vise odgovara. To je escape, tada
racunar pita da li se zeli sacuvati promene i daje
mogucnosti: da, ne i otkazi. Posle potvrde na da, javlja se dialog kao sa
komandom kontrol s.
Lorijan