[slikom] Re: Dodavanje novih kontakata na skajp listu

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 6 Oct 2011 22:45:28 +0200

Upravo sada sam usao u skajp, nakon toga s tabom otisao do adkontakt na sto
sam stisnuo razmaknicu i dalje ne znam sto dalje. Nakon toga s tabom idem do
raznih polja kao sto su: edit za upisivanje skajp imena, itd. Uglavnom ne
znam sta dalje, a kako sam razumio Zvonimira ocito trebam sacekati da me
osobe prihvate, a u toolsima ne znam sto treba podesiti jer ne znam kako se
ta opcija zove na engleskom i ne znam to podesiti. Kada dodem na tvoje skajp
ime takoder mi kaze Zoran Petrovic this person has not shaird, a prije mi je
govorilo ofline i online. Sada kada mi odgovoris ako mi i dalje ne bude
jasno najbolje je da se cujemo privatno da ne opterecujemo listu.