[slikom] Re: Dodavanje fajlova u jezicke postavke

  • From: "Dobrinko D." <dobrinkodavidovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 2 Jun 2011 16:30:09 +0200

Meni iskljucivo instaliraju sistem u servisu, hoce reci da uvjek trazim instalacioni disk za navedeno.

Kad znaju naplatiti 15 evra mogu priloziti i kopiju sistema na cd.
Hvala na saznanju vise... Koliko covjek malo zna, toga sam sve vise svjestan. ----- Original Message ----- From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
From: "Dobrinko D." <dobrinkodavidovic@xxxxxxxxx>

Za divno cudo resilo se samo po sebi. Dali je windows sam pronasao ono sto
mu ja trazim ili stogod drugo. Uglavnom sad su: dž, đ, č, ć, š i ž uvjek
izgovoreni.
Trazio sam ja po netu fontove za windows i pronasao dosta toga ali nisam se usudio nista ciniti da nebih nesto zeznuo. Nasao sam i neki Srpski spel.exe
ali ga nisam instalirao.
Taman ja da probam nesto preduzeti ili pak kopirati sa nekog drugog racunara
windows\system32\font fajlove, kad ono lepo cita. To je moja ispovest po
ovom pitanju.