[slikom] Re: Deinstalacija Wml beta

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 19 Oct 2008 12:05:58 +0200

    Zdravo Dobrinko,

    Ja sam to deinstalirao na Windows Visti i mislim da bi postupak morao biti
isti... Prije nego što odabereš: "Continue" moraš odabrati: "uninstall". Nisi
ovdje napisao da si uradio a u ovom dijalog prozoru ti se nude tri opcije:
"Install, uninstall i repair". Tek kada odabereš "uninstall" onda trebaš
aktivirati dugme "Continue".

    Pozdrav od Gradimira

Od: "dobrinko davidovic" <dobrinkodavidovic@xxxxxxxxx>
Predmet: [slikom] Deinstalacija Wml beta

Zdravo svima
Posto su mi u servisu instalirali Windows xp, izmedju ostalog mi je instaliran
Windows live messenger, a posto on nije axesibilyti sa Jaws-om zelim ga
deinstalirati.
Problem je u sledecem:
Kada u controlpanel\add or remove programs odaberem Wlm i potvrdim na
ukloni/promeni button, poslije cega dobijem sledece obavestenje:
Windows Live Installer Beta
Install, uninstall, or repair Windows Live
programs
You can change your Windows Live programs by installing or uninstalling some of
them, or repair the programs you have.
Install or uninstall
On the next page you’ll choose which programs you want to install or uninst
Repair
This repairs all of the Windows Live programs you have, and updates any re
components.
Continue Cancel
Ja odaberem kontinju i tu je kraj, jer mi windows ne nudi nista dalje osim
cancel.
Ukoliko neko zna sta mi je ciniti da uklonim Wlm beta zamolio bih da mi
odgovori.
Napomena u pitanju je instalirani windows live all programs.
unaprijed hvala od Dobrinka