[slikom] Re: Defragmentacija diska

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka_hr@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Jan 2006 14:11:05 +0100

Ciao!

Mnogi, a pogotovo pocetnici razmisljaju upravo ovako kao sto ti razmisljas.
Samo imaj na umu da ovdije medju nama ima i onih koji zelimo cuvati te svoje
dragocijene kutijice od razno-raznih napasti koje mogu biti i vrlo neugodne,
pa cak i toliko da spale sam procesor i maticnu plocu od nekog compa, pa ti
onda sad vidi. Prema tome, sama razina sigurnosti i opreza za svakoga ko je
malcice pametan nije nikad dovoljna, i sto je njena veca razina, tim
bolje!!!

David