[slikom] Re: Da li vam se ovo desavalo?

  • From: "Bada Boksa" <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 27 Oct 2008 00:09:32 +0100

Pozdrav Milice!
Ja ti u ovoj tvojoj zelji necu moci pomoci, ali me zanima zasto bi tu mapu
premjestala, kopirala, ili rezala. ne vidim zasto to zelis raditi, cak
naprotiv, u svakom momentu znas gdje ti se nalazi, pogotovo ako ih ima vise.
Primjerice, ja imam takodjer za MSN, mapu My received files u kojoj direktno
se sprema ako mi netko nesto salje, pa za Skype, My skype received files
iste namjene, pa kad sam imala Pamelu, opet mi je tu bila mapa od Pamele,
zatim kad smo ono u drugom mjesecu koristili voice room pa smo trebali
instalirati TC Web conferencin, i tada mi je u My documents bila mapa My
conference recordins, sto znaci da program pri instalaciji valjda odredi
gdje ce ta njegova mapa
biti, tako da ne vidim zasto bi je trebalo otuda micati. ----- Original
Message -----