[slikom] Re: Da li je neko razmiljao?

  • From: "YU4KG - Gradimir" <yu4kg@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 1 Sep 2004 10:30:33 +0200

          Zdravo Nijaze, pozdrav za sve!

Ovo sto si napisao je uredu, radi. Ja sam se takodje bavio ovim i probavo to
rjesiti drugacije i radi mada se ponekada pojavi problem. Ali kako ovo i nije
nekakav poseban problem jer za odlazak na Desktop postoji nekoliko rjesenja to
sam odustao od skripta. Ja sam koristio,
RotePCCursorToJAWS
jer u startu JAWS kursor je na sredini Desktopa.
evo sta u upustvu za skript kazu za ovo.

Tekst iz upustva:
RoutePCCursorToJAWS

Script: RoutePCCursorToJAWS

Description

Routes the PC cursor to the location of the JAWS cursor. The PC cursor is
controlled by the application and it usually cannot go everywhere in the window
as the JAWS cursor can.

Returns

Type: Void

Parameters

No Parameters

Version

This function is available in the following releases:
• PAC Mate 1.10 and later
• JAWS 4.51 and later

Kraj teksta iz upustva.

Milane, da bi rijesio svoj problem, uradi slijedece:
1. Kroz Script manager otvori datoteku Default.jss. To ces najlakse uraditi
tako da pritisnes Insert +0 na slovnoj tipkovnici, a poslije toga
Ctrl+Shift+d. Ako se ne radi o Jawsu 5.1, dovoljno je samo Ctrl+Shift+0;
2. Pritisni F2 da dodes na pocetak funkcije
"Void Function AutoStartEvent ()";
3. Strelicom dole idi do linije
 If (!IsJFWInstall()) then
4. Ispred te linije upisi slijedeca tri redka:
SpeechOff ()
MinimizeAllApps()
SpeechOn ()
5. Za kraj pritisni Ctrl+s za kompajliranje.
Ako je sve uspjesno napravljeno dobices poruku da je kompajliranje
kompletno.
Nakon toga Funkcija treba izgledati ovako:

Void Function AutoStartEvent ()
let g_JavaIgnoreNextActiveItemChange = 0
let GlobalMousePixel = 3
FrameClearValues ()
VirtualStart ()
if (DefaultFirstTime == 0) then
 let DefaultFirstTime = 1
 Let iWin95 = IsWinNTOr95 ()
 Let iWin2K = ((!iWin95)&&(GetWindowsOS ()==OS_WIN_NT))
 Let GITblHeaders=TBL_HEADER_BOTH;Default behavior
SpeechOff()
MinimizeAllApps()
SpeechOn()
 If (!IsJFWInstall()) then
  ;SayFormattedMessage (ot_app_start, cmsgAppStart1_L, cmsgAppStart1_S)
 endIf
endIf ; DefaultFirstTime == 0
If BrailleInUse () then
 Let GIBrailleActive = on
 BrailleStart ()
EndIf
InitializeMSNSupport();For MSN Messenger Contact speaking.
let BackForward=0
let giRestoreFormsModeAfterVirtualizeCPS=FALSE
EndFunction

Napomena!
Prije svega radi sigurnosti napravi kopiju direktorija Enu koji se nalazi u
C:\Jaws*\Settings.
Nijaz

Posjetite web portal SliKom!
http://www.slikom.rs.sr