[slikom] Re: Da li je do kodnog rasporeda?

  • From: "ramo" <ramo@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 28 Jun 2007 11:34:11 +0200

Zdravo milose
da bi to tako nesto funkcionisalo moras prvo podesiti na tastaturi da bude
na cirilici odnosno input lenguage.
Zatim kada kopiras na Word nemoras da imas nikakva dodatna podesavanja.
Notepad ti je vec nesto drugo, ako planiras da napraveis WEB stranu moras
pored charsset 1251 da pod opcijom font
namestis central Europe
Pozdrav