[slikom] Da Jaws brze cita

  • From: Misa Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Jun 2007 12:52:33 +0200

Pozdrav svima! Poseban onima, koji su apsolvirali Jaws.
   Zelim da vam se pohvalim, da sam sa Jawszom u odlicnoj komunikaciji, ali bih
zeleo da gospodu Shally na neki nacin "zamolim", da mi od sada malo brze cita
nego do sada.
   Do sada smo se sporazumevali tako, da kljucnem "page up" jedanput, ili
nekoliko puta, i sve je ok.
   Medutim, zanima me kako bih to mogao da joj objasnim, da mi uvek cita malo
brze nego do sada.
   Razume se ocekujem, i kako da je vratim, u proslu brzinu, ako sam precenio
svoje skromne mogucnosti.
   Moguce je da to vama verovatno i ne treba vise, ali posetite se, ako ste
zaboravili, ko zna, mozda vamzatreba.   Onima, koji ce se odazvati, na ovo moje
pitanje, i pomoci da ga kao i mnoga druga uspesno resim, unapred zahvaljujem,
da to ne bi kasnije zaboravio.