[slikom] Re: DAISY

  • From: "Petar Budai" <budai@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 19 Sep 2009 02:04:57 +0200

pozdrav danas sam rekao posle sednice mojim aktivistkinjama uvezi narudjbe zbornika. sve su izrazile želju da kupe a naravno kao i mi jedn primerak za organizaciju. ja sam te prošli put u poruci pitao da li imaš tekuci za književni klub da možemo uplatiti tih 400. dinara medjutim nisi mi ništa odgovorio. nemoj slucajno da neostaviš cetiri primerka jer ove su sigurne koje ce kupiti samo da se dogovorim kad se vratim sutra iz novogsada koja ce od njih da preuzme poštu. ukoliko ti ostane još neki primerak imam još jednu clanicu koja je zainteresovana da isto kupi ovogodišnji zbornik. hajd pa se sutra uvece odnosno u nedelju cujemo telefonom. ćao ----- Original Message ----- From: "Tifa Tucic" <tifa.tucic@xxxxxxxxx>