[slikom] Re: ClipBoard

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 20 Dec 2007 07:02:32 +0100

Pozdrav, Gradimire!
Ja sam uspio dobiti nekakav tekst u clipbooku.
Provjeri u Control Panelu u Add or Remove Programs pa Windows components je
li ti clipboard viewer uopce instaliran, jer mislim da po defaultu nije.
Moras obratiti paznju da kad se otvori Clipbook moze sadrzavati vise
tekstualnih prozora i da se treba nekako pozicionirati na aktivni prozor.
Nazalost ne znam ovo preciznije objasniti, ali nadam se da ces se snaci.
Regards
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx