[slikom] Citanje poruka u thunderbirdu uz pomoc jawsa

  • From: Mila Kuran <kuranovicka@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 09 Jun 2011 15:44:50 +0200

Pozdrav. Opet glupo zvuci subjekt, ali sta da radim?
Nekako mi se cini da se sa NVDA brze citaju poruke u thunderbirdu, jer kad se pritisne F6, program automatski krene sa iscitavanjem poruke, kao sto je to slucaj i u outlook expresu.
Medjutim, kod jawsa mi se cini da je stvar malo drugacija.
Kad pritisnem F6, a kad se pozicioniram na prozor sa porukom, moram za svaku poruku da pritisnem insert+donja strelica.
Sad, mozda sam ja laik, pa ne znam drugacije, a mozda drugacije i ne moze.
sve u svemu, zanima me moze li i jaws automatski da cita poruke, bez pritiska precica za citanje Eto kako jedna obicna sitnica coveka dovoljno moze da iritira da se mane odredjenog programa, bez obzira na sve ostalo sto se smatra kao prednost. Mislim da je thunderbird u pogledu slanja poruka stabilniji od outlooka, ali ako cu stalno pritiskati insert+strelica dole, onda hvala lepo pticice, drago mi je sto smo se i ovo malo druzili, XD