[slikom] Re: CHAT

  • From: "Edo_slauf" <slauf@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 26 Sep 2004 07:30:06 +0200

Pozdrav gradimire. Reci mi smao dali si istrazivao na netu i dali sta znas o
paltalku?? MOzda bi ovo raju pravo zainteresovalo jer paltalk ima raznih
mogucnosti pa ako si zainteresovan da ga isprobas evo ti link pa probaj malo
kako radi i u koliko ti nebude nesto jasno pisi mi na moj priv imail smao cu
ti reci da paltalk ima mogucnosti da ne smao sto mozes chatati sa rajom nego
cak otvarati i svoje sobe i to da sortiras grupe prema kojim to zelis a
veoma je mal banwit prenosa u kb tako da modemi rade bez ikakvih problema s
tim da se cak ovdje mogu razmijenjivati i failovi. Dakle link je
http://download.paltalk.com/download/0.x/pal_install.exe
Pa svi vi koji imate zelju da isprobate ovaj softwer a nebude vam nesto bilo
jasno pisite ovdje ili na moj priv imail. JOs jednom veliko mahanje iz
sarajeva