[slikom] Re: CDEX

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka_hr@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Dec 2006 19:09:29 +0100

Zdravo Igore!

CDEX je vrlo jednostavan program i potpuno je prijateljski naklonjen Jaws-u.

Da bi usao u podesavanja pritisni tipku F4, unutra ces se valjda snaci po
karticama jer sve radis uz pomoc standardnog PC Cursora. Kad sve podesis,
pritisni gumb OK koji se nalazi na kraju svake kartice da sacuvas promjene.

Sam rad je vrlo jednostavan, ako neki CD zelis prebacit na hard u recimo
.MP3 varijanti pritisni tipku F9 i njegovo prebacivanje i konvertiranje u
navedeni formac ce zapocet automatski. Ako zelis prebacit neki CD u .WAV
format, onda pritisni F8 i sacekaj da program odradi sto je potrebno do
kraja. Sve tako estraktirane materijale naci ces u direktoriju

c:\documents & settings/tvoje korisnicko ime/my documents/my music/mp3

Pozdrav,

David