[slikom] Re: Brisanje e-mail

  • From: Danijel Baričević <danijel.baricevic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 19 Oct 2013 13:48:10 +0200

Pozdrav Drago,

logirajte se u Gmail, odaberite standardni prikaz, znači ne običan html,
označite sve poruke klikom na kučicu koja označava sve poruke
(inače, te kučice nema u jednostavnom prikazu pa zato odabiremo
standardni prikaz) i pritisnite gumb obriši poštu.
Zatim otiđite u oznaku/mapu Otpad i ponovite to isto da trajno obrišete
poštu. Kod brisanja prve stranice u Otpadu pojavit će Vam se link da
obrišete sve poruke koje se nalaze u Otpadu i klikom na njega ćete
obrisati svu poštu.

Možemo se ćuti preko skajpa u ponedjeljak da podesimo Gmail da ne sprema
kod sebe mailove koje ste preuzeli na računalo.

Lijep pozdrav,

Danijel

--
Lijep pozdrav,