[slikom] Re: Brisanje dokumenata

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 22 Jan 2011 20:37:28 +0100

Mozes li mi oko brisanja torenata malo bolje objasniti? Imam instaliran program
bittorent. Sada sam usao i strelicom dosao do torenta Depeche Mode, nakon toga
sam stisnuo aplikacijsku tipku i strelicom isao prema dolje i javs mi cita:
copy, paste i tako sam isao dok mijavs nije rekao delet i na to sam stisnuo
enter, ali mi se i dalje torent nije izbrisao. Molio bih te da mi objasnis
korak po korak kako obrisati torente iz ovog programa?