[slikom] Re: BearShare

  • From: "halid" <halid.bajric@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 5 Nov 2010 22:47:53 +0100

Pozdrav svima,Moj odgovor je na ovu temu sledeci:bearshare je program za
skidanje muzike sa interneta.Dakle koriscenjem ovog programa,nije potrebno
traziti bilo kakav sait.Dakle dovoljno je instalirati program i registrovati
se,a zatim samo se upise ime izvodjaca i dobijemo listu svih numera koje taj
izvodjac ima.Tako mozemo pronaci ono sto nam je potrebno i skinuti.Pozdrav od
Halida.