[slikom] Re: Bas sam ga odsvirao

  • From: "MelodyMaker" <melodymaker@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 8 Mar 2006 14:40:50 +0100

    Poštovane Dame, devojčice i ostala zenska populacijo,

     Cestitam vam 8 Mart, i da vas vaši bliznji poštuju
i vole, svakog dana, kao danas!
   Gradimiru cestitke na greški, a ako dozvoljava, i nije neka. Ja zaista
danas sviram, i trenutno sam
na poluvremenu, izmedju dve svirke. Ako si se tako rano nasvirao, moram da
konstatujem, da je zaista rano, a ako je to posledica od sinoc, onda bogami,
imaš dobar cug!!!
Za program, svaka cast majstore ako si u pravu!
Samo da ne bude: Operacija uspela, pacijent mrtav;
     Svima pozdrav i lep provod uz svoje lepše polovine!
                            Miki