[slikom] Re: Automatizacija instalacije Windowsa XP

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 9 Sep 2004 15:02:16 +0200

JOOOOOOJ!!!!!
Hipoeticki postavljena situacija.
Ti si clan 3 liste za slijepe, koliko znam. Na koliko si jos lista osim
Cyberblinda, Slikoma i Belog Stapa, to znas ti. Ajd sad pretpostavi da je
osoba ABC koja ima tvoju e-mail adresu u Address Book-u, zarazena tim istim
virusom (ili nekim drugim). Dok je osoba ABC surfala svojim omiljenim
stranicama na webu, taj virus je upotrebio tvoju adresu koju je nasao u
Address Book-u, atacirao samog sebe i poslao se na pravni fakultet. Danas
virusi to mogu.
Znaci, virus je krenuo od ljudi koji imaju e-maol adresu pravnog faklteta u
svojim adresarima.
Sherlock, sad mozes i dalje.
Dr. Watson