[slikom] Atachment

  • From: "Branka Pesic" <branka_p@xxxxxx>
  • To: "Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 26 Mar 2006 00:08:06 +0100

Pozdrav svima!
Vec par puta mi se desava da mail sa atacmentom ne saljem normalno,. U stvari
sta se desi. Mail sa atacmentom ode, ali u vise primeraka i atacment bude
izdeljen u vise failova. Kada odem na poslate mailove, ima samo jedan da je
poslat. Mail sa atachmentom dobijam i otvaram bez problema. Koristim outlook
ekspres. Mislila sam da je mozda zbog anti virusa, ali nije. Sve se desi i ako
je iskljucen anti virus. Kako da ovo resim. Hvala
Branka