[slikom] Re: Alatka za blokiranje reklama i banera

  • From: Alen Podrebarac <alen.podrebarac@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 27 Aug 2014 11:34:22 +0200

Pozdrav,
eto kao sto sam i rekao neki dan ovdje ova alatka jest korisna samo u
nekim segmentima.
Primjerice, navesti cu stranicu rtl sada znaci online gledanje sadrzaja
koji se prikazuju na rtl-u u Hrvatskoj. Ovaj alat tu ne vrijedi nista
jer kada je aktivan videosadrzaj se nemoze pokrenuti, bio sam slobodan
testirati na raznim stranicama kako se ponasa i nisam bas pretjerano
zadovoljan. Mislim da su vec oni koji salju te reklame na svojim
stranicama dobro upuceni da postoji neki alat koji ometa slobodno
reklamiranje na bilo koji nacin pa su vjerujem barem neki od njih
pronasli nacin kako zeznuti alat i cini mi se da su uspjeli.
Dakle, izuzevsi ove stranice koje imaju problem s alatom mogu rec da je
djelomicno koristan za ugodniji i nesmetaniji rad u preglednicima za.
Sto se tice cekiranja i decekiranja malo je to nejasno objasnjeno od
strane vas nekih na ovoj listi ali nije to da sad ja nekog pozivam na
red zbog njegovog znanja o racunalima ili nesto nego jednostavno
objasnjeno, u kojem god pregledniku da se otvori taj link dolje iz
poruke, preglednik ce ponuditi instalaciju prikljucka tj dodatka samo za
sebe.
Znaci, meni je po zadanom bila Mozila firefox i s njom sam otvorio taj
link pa mi je shodno tome i ponudeno da instaliram dodatak za nju, dok
da sam to otvorio internet explorerom bila bi stvar da on ponudi svoj
dodatak i tako dalje i tako dalje.

Alen