[slikom] Accessibility Toolbar

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 1 Apr 2011 11:45:14 +0200

Zdravo svima,

    Ovu poruku trebaju čitati samo oni koji kreiraju "HTML" dokumente to jest
bave se izradom web strana a do sada su koristili: "Web Accessibility Toolbar".
Vijest glasi: "The Paciello Group has released an update to the Web
Accessibility Toolbar for Internet Explorer." Važna novina je da se pomoću ovog
Toolbar sada mogu verifikovati "HTML" dokumenti kreirani kao HTML5. Znam da me
je neko za ovo pitao ali se ovog jutra ne sjećam ko. Ovo su novine a link za
detalje i download je ispod. Svakako prije instalacije nove verzije obavezno
deinstalirati predhodnu verziju te tokom instalacije Internet Explorer obavezno
mora biti zatvoren. Prečice za pristup ovom Toolbar-u su iste. Ctrl+Alt+1-0.
Dodatna dokumentacija još nije urađena. Ako neko ima problema da ovo preuzme,
neka se javi na ličnu email adresu i ja to pošaljem kao attachment.

• additional features for inspecting images, skip links and tables developed by
Jim Thatcher
• bundled the
aViewer
 application with the WAT
• added back-in a references menu
• Toolbar button to access the developer tools panel built in to Internet
Explorer
• HTML5 conformance checking
• ARIA Landmark role display
• HTML5 section elements display
• removed a bunch of features that need updating or are obsolete.
http://www.paciellogroup.com/blog/2011/03/web-accessibility-toolbar-2011/
 Pozdrav od Gradimira