[SKRIVA] Re: statistik dikt

  • From: Annika Jägerbrand <dr.jagerbrand@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 8 Feb 2010 02:17:26 -0800 (PST)

Utförligare förklaring: jag hade gjort en några test (kolmogorov-smirnov och
shapiro-wilk samt test av varians homogenitet), kopierade resultaten från SPSS
till word och då dök texten bara upp. Förmodligen är den nåt osynligt skript
som jag råkat få med nånstans ifrån...(fast det har inte hänt tidigare dock).
MVH
Annika