[skriva] Re: [skriva] SV: [skriva] SKRIVA flyttar - välkommen till Freelists.org!

  • From: "Robert Jonsson" <robertjonssson@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 14 Mar 2007 23:26:50 +0100

Du är sorgligt patetisk, Ahrvid.

Det här är inte SKRIVA-listan. Det här är bara en plats där du kan få gapa
och skrika lögner fritt.

Jag hoppas att den korrekta SKRIVA-listan finns kvar där vettiga personer
kan diskutera sansat. Jag har ingen lust att flytta till en plats där Ahrvid
får spy sin osakliga galla utan någon som helst rim och reson.

Som jag skrev tidigare, ingen är större än listan. Men Ahrvids hybris har
visat sig och det står klart och tydligt att Ahrvid i sin megalomani bestämt
sig för att han är det.

Usch och fy skam, Ahrvid. Det här lågt. Bra mycket lägre än Glocalnet...

Robert Jonsson < > Bortom: http://www.bortom.nu

"A little knowledge is a dangerous thing. So is a lot."
- Albert Einstein.