[skriva] Re: [skriva] Re: [skriva] Re: [skriva] Frågor ang. flytten

  • From: "Bruce Harris" <nitro2k01@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 15 Mar 2007 00:01:13 +0100

Jag vill gärna höra att officiellt svar från Ahrvid själv.

On 3/14/07, Robert Jonsson <robertjonssson@xxxxxxxxx> wrote:
Den 2007-03-14 skrev Bruce Harris <nitro2k01@xxxxxxxxx>:
> Vad exakt består denna störning i? Varför krävdes en flytt till en ny
> lista för att lösa dessa problem? Varför inte bara kicka den person
> som har begått dessa illgärningar, vad de nu än är?

Eftersom Ahrvid inte kan kicka personen ifråga - annars hade han säkerligen
gjort det.

Och flytten skedde enbart för att ahrvid censurerades efter han ägnat sig åt
personangrepp och vägrat backa upp dem med några fakta.

Robert Jonsson < > Bortom: http://www.bortom.nu

"A little knowledge is a dangerous thing. So is a lot."
- Albert Einstein.

--
Love. /Bruce Harris

--