[SKRIVA] Re: skriva Digest V5 #238

  • From: Roger Magnusson <s031720@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 28 Aug 2011 11:14:28 +0200

Jag bryr mig inte om vad som har, eller inte har hänt. Jag känner ingen av
de inblandade och ärligt talat så kan det helt kvitta. Det jag bryr mig om
är att min mail helt spammas ner av idioter som skriver helt ovidkommande
skit. Då syftar jag på Göran Johansson och Gittan Svensson och säkert några
andra namn; maken till småaktigt trams kan man nog bara hitta på dagis.
Släpp det eller gå i terapi; gör iaf NÅGOT annat än förstör för de på den
här listan som faktiskt vill använda den till något konstruktivt.

Jag betraktar det som direkt oansvarigt av Ahrvid att tillåta att detta
fortgår; och det har jag sett andra säga med.

Det är dags att "reclaim the lista" och kicka idioterna.

/Roger