[SKRIVA] Re: [novellmastarna] Durling i Amerika

  • From: "Zenzat" <zenzat@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 27 Nov 2015 12:52:08 +0100

Ahrvid skrev;Ingen hade bett den gode Bertil att ta sig an denna bok.

Faktum är att jag oväntat blev ombedd att översätta Oxygen och Aromasia.
Bertil

From: novellmastarna@xxxxxxxxxxxxxxx
Date: Thu, 26 Nov 2015 17:33:28 +0100
Subject: [novellmastarna] Durling i Amerika

[...]
Kjell
<http://amazon.com/>

__._,_.___
________________________________
Posted by: "Kjell E. Genberg" <kjell.e.genberg@xxxxxx>
• Reply to sender
<mailto:kjell.e.genberg@xxxxxx?subject=Re%3A%20Durling%20i%20Amerika>
• Reply to group
<mailto:novellmastarna@xxxxxxxxxxxxxxx?subject=Re%3A%20Durling%20i%20Amerika>
• Start a New
Topic<https://groups.yahoo.com/neo/groups/novellmastarna/conversations/newtopic%3b_ylc=X3oDMTJmYThpMDM3BF9TAzk3MzU5NzE0BGdycElkAzEyOTcwNDcxBGdycHNwSWQDMTcwNTk0NjU1MQRzZWMDZnRyBHNsawNudHBjBHN0aW1lAzE0NDg1NTU2MTA->
• Messages in this
topic<https://groups.yahoo.com/neo/groups/novellmastarna/conversations/topics/2865%3b_ylc=X3oDMTM1ZWp0ZTI2BF9TAzk3MzU5NzE0BGdycElkAzEyOTcwNDcxBGdycHNwSWQDMTcwNTk0NjU1MQRtc2dJZAMyODY1BHNlYwNmdHIEc2xrA3Z0cGMEc3RpbWUDMTQ0ODU1NTYxMAR0cGNJZAMyODY1>
(1)
Visit Your
Group<https://groups.yahoo.com/neo/groups/novellmastarna/info%3b_ylc=X3oDMTJmNDV2MDg3BF9TAzk3MzU5NzE0BGdycElkAzEyOTcwNDcxBGdycHNwSWQDMTcwNTk0NjU1MQRzZWMDdnRsBHNsawN2Z2hwBHN0aW1lAzE0NDg1NTU2MDk->

[Yahoo!
• Privacy<https://info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/groups/details.html>

• Terms of Use<https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/>

.

-----
SKRIVA - sf, fantasy och skräck * Äldsta svenska skrivarlistan

SKRIVA - sf, fantasy och skräck * Äldsta svenska skrivarlistan