[SKRIVA] Re: "Vid Vintergatans slut"

  • From: Mikael Eriksson <mikael.s.eriksson@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 1 Feb 2010 13:10:31 +0100

Pga av barn i lämplig ålder (som inte pratade om annat än programmet under
dagarna innan) så såg jag avsnitten i lördags.
Det är lite småroligt även för vuxna så man lider inte av att se det och
specialeffekterna är ju bättre än i tidigare säsonger av samma serie (men
kanske inte bra :-) )

Även Kapten Zoom själv lär dyka upp så småningom då han gjorde det förut i
serien.

Dessutom har 'Galaxer i mina braxer' kompletterats med 'Nebolusor i mina
trosor'. Om det nu är en förbättring...

/Micke