[SKRIVA] Var med i Vimmerby tidning

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 4 Aug 2012 11:37:21 +0200

Fick följande msg via författarsiten K1:

"Hej Ahrvid!
Vi har Vimmerbytidningen i brevlådan var dag och de kör just nu en
sommarläsarserie i form av noveller.
I torsdags, tror jag det var, hette den "Den kommer närmare" och författaren
var en viss Ahrvid Engholm!
Ville bara tacka för läsningen.Ville bara tacka för läsningen."

(Kommer nog från Novellmästarnas sommarnovellprojekt. Men det var för några år
sedan. Har tidningen suttit på novellerna i X antal år? Den som har denna
tidning får gärna scanna in novellen och sända mig den!)

ahrvid@xxxxxxxxxxx / Be an @SFJournalen Twitter Follower for all the
latest news in short form! / Gå med i SKRIVA - för författande, sf,
fantasy, kultur (skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) - och
delta i FANTASTIKNOVELLTÄVLINGEN, info www.skriva.bravewriting.com / Om
Ahrvids novellsamling Mord på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.html
C Fuglesang: "stor förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik
framtidsmiljö"! Nu som ljudbok:
http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id=186081462 / Läs
även AE i nya Vildsint Skymningslandet, årets mest spännande antologi -
finns bl a på SF-Bokhandeln! - och nya E-antologin Skottdagen,
http://www.elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id=186081454 /
YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP!                                      -----