[SKRIVA] The Estonian Monarchist League

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 19 Aug 2011 08:14:04 +0200

Apropå kronprinessans ugnsbulle stötte jag vid googling på The Estonian
Monarchist League:

http://estonianmonarchistleague.blogspot.com/

Det är såvitt jag kan se ett gäng ester som tycker att man bör införa monarki
där! Jag hade ingen aning om att ett sådant sällskap fanns, och det är nästan
litet Alternate History.
  Naturligtvis tar man upp nyheten om Victoria och Daniel. I blogrollen till
höger finns dessutom länkar till fler monarkisällskap världen över. En hörnbyte
i alla sanna monarkisters bokmärkes-samling.

--Ahrvid

Ps. Och det finns skäl att påminna om att alla vi som är kungligt trötta på
irrelevant skräppostning enkelt kan låta abdikera Pseudonym-Putte: markera
dennes mail, flytta till skräppost, och snart lär sig systemet att allt av
samma avsändare automatiskt skall dit.

(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) / Om Ahrvids novellsamling Mord
på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! / YXSKAFTBUD,
GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)