[SKRIVA] Re: [Svfandom] Riskabel verksamhet

  • From: Göran Jansson <jansonsfrestelse@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 17 Aug 2011 19:41:16 +0200

Ahrvid Engholm:

> 1) Det finns inga "alla dessa år" av kampanjer. Bara svar på - som pågått
> relativt kort tid - att ANDRA dragit fram skandalen genom att sätta Nordens
> största fanfondsbedragare i en ny fanfond.

Jag har själv sett dej gapa och gapa och gapa och gapa och gapa om
Jätteskandalen 1987 dom senaste fem åren i alla fall, det är bara att gå
tillbaka i Skrivas arkiv och titta. Det kan man se i akriven också för
Sverifandom och Korkek och det var ditt gapande om SEFF som ledde att du
kastades ut från Skriva som sen blev Korkek. Om du inte minns det så var det
därför du fick grunda den nya Skrivalistan - på grund av ditt tjat om
Jätteskandalden 1987 som INGEN på gamla Skriva ville ha där. Medlemar på dom
listorna som varit med sen Jätteksandalen 1987 talar om hur du tjatade förr
i tiden i dina fanzines också år ut och år in. Det finns också i arkiven och
vi kan ju ta och lägga ut dom inläggen igen på Skrivalistan!

>De flesta är fullt medvetna om skandalen - dokumentationen är tillgänglig.

Du svarar inte på frågan som vanligt: varför ser man INGEN som håller med
dej då? Efter alla dina *hunratals* inlägg som jag själv har sett om saken?

(Utom han som häll med ett kort tag tidigare i somras på Sverifandomlistan
men han var den första jag nånsin sett på fem år i alla fall och han
försvann snabbt.)

Du tycker inte det är bara liiiite sjukt att tjata om Jätteskandalen som dom
som du säjer är skyldiga *inte* är dömda för till skillnad från dej som är
dömd för inbrott och stöld i domstol? Dessutom tjata *25* år senare när
skandalen hur som helst enlgt lagen är PRESKRIBERAD sen länge ÄVEN om dom
skulle vara skyldiga?

Hälsar gör Göran