[SKRIVA] Re: [Svfandom] Diagnosen fanfondsbedragare Bellis

  • From: Göran Jansson <jansonsfrestelse@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 20 Aug 2011 19:37:00 +0200

Arhvid Engholm:

> [...]
>  Som alla vet är överdriven självuppskattning själva definitionen på
> B/a/l/l/on/g/ellisen.
>
> "7. preoccupation with unsubstantiated "conspiratorial" explanations"
>  Tja, Ahrvid "bara konspirerar" och "unsubstantiated explanation" för det
> är att han är sinnessjuk. Nej, Bellis har inte gjort något som helst fel
> (massförfalska, sno stora belopp, försöka springa ifrån det med
> dyngspridande...det är sådant varje normal människa gör, eh?) utan det är
> bara en sinnessjuk konspiratör som förföljer en stackars liten bedragare som

DET var ett desprat skohorn!!!! :-D

Tycker du det ser övertygande ut det du försöker koppla ihop Arhvid?

> En annan notering. De senaste blott 6 timmarna har Pseudonym-Putte inkl
> misslyckade-försök-till-felpostningssabotage kräkt ur sig 13 postningar (mot
> två för underteckn).

Dom senaste 5 ÅREN har Arhvid Engholm kräkt ur sig HUNDRATALS postningar om
Jätteksandalen 1987 - VARJE ÅR.

Som jag har sett alltså. Sen finns det gott om vitnessuppgifter att han
gjort det i TJUGOFEM år.

> Och skriver jag tre rader kommer en  infam svarsharang på 30. Orsaken inses
> lätt: den neurotiske har en så udda världsbild att det liksom tar stort
> utrymme att bre ut sig om den, och möjligen bär denne sjuke även på "inre
> röster" som också måste tränga ut.
>  Det blir 8 av 9, vid omräkning.

Och alla dom dar och veckor och månader när INGEN har skrivit NÅNTING om
saken fortsätter Arhvid Enghom ÄNDÅ att posta och posta och posta och posta
och posta om SEFF och NOFF....

Alla får dra egna slutsatser för det tror jag folk kan själva faktiskt, även
om Arhvid försöker domdera åt dom vad dom ska tycka om detta och om hans
beteende.

Hälsar gör Göran